torstai 26. elokuuta 2010

Pannat otti taas musta vallan..

Laitoin pantatilaukset Design Dogiin.. Ohoh. ;-) Onneks mulla on niin hyvä pantamaku että Moskua(saati meän isäntää) ei haittaa uudet pannat vaikka kuulema edellisilläkin pärjäisi.
Ihan kuin miellä ei pantoja pikkukoiralle olisikaan, jokohan sitä kohta rupeaa hävettämään kun pitää olla niin monenlaista pantaa ! Tällähetkellä käytössä on tuo ihan perus, Hurtan puolipyöreä nahkainen musta täysikiristävä panta. Oikeastaan tuokin sen takia kun se on näkymätön, se on helppo ottaa koiralta nopeasti pois vaikka tuolle riittäisi ihan joku superpehmopantakin kun ei se vedä. Sit löytyy ketjukaulain, tätä ei oo tarvittu, kunhan on olemassa, se myös syö karvoja niin en tykkää. Sit löytyy normaali JokKen heijastava panta, oranssi, nupukkipintainen puolikiristävä panta johon kuuluu samanvärinen hihna. Nää on ihania, kauniin värisiä, saatiin Ulrikalta tuo hihna+ panta. Sit omana lempparina on Shirauksesta tilaamani mittatilauspanta.
Mulla on itseasiassa tästä jopa kuva ! Se on ihanan pehmeä & nätti, nyt tää ei oo sadekeleillä ollut käytössä kun tuolle fleecelle käy köpelösti. Tuo panta on ollut kyllä erittäin kestävä, suosittelen. :-)










Sit löytyy tietysti tuo näyttelytalutin, noutajamallia ja sit erikseen puolikiristävä näyttelykaulain + siihen ostamani näyttelyhihna. Hihnoja sit on vaan tuo mun rakas, kärsinyt, huoltoa kaipaava musta nahkahihna, oranssi hihna joka kuului tuohon pantaan, sit Karlien joky pörönarutalutin joka sietäis kadota mun silmistä vauhdilla. Onhan noita. Himoitsisin vielä t. ruskeaa nahkahihnaa & pehmonahkahihnaa. Niin, ja eilen ostin meidän kurssien vetäjän kautta iihanan Berran tokotaluttimen ! On muuten vähän näppärä keksintö, tosi kevyt, helppo ja pysyy lapasessa hyvin vaikka piski yrittäisikin kiskoa muiden koirien luo.

Pitää sit tulla esittelemään noita tilauspantojakin jahka saan ne.

Sit taas nurinaa. Eilisissä treeneissä sisähallissa kun harjoiteltiin seuraamista niin mulla olikin reippaan Moskun sijasta joku LAHNA. Siis järkyttävä kontakti, koira jätätti, ei tullut käännöksissä mukana.. Ja meillä on aina ollut paras liike tuo seuraaminen, sanoin jo Nikollekin että kokeesta tulee parhaat pisteet seuraamisesta, ihan taatusti ! Siis viimeset puolivuotta sen seuraaminen on ollut äärettömän hyvää ja aina seuraamisesta se on saanut huikean palkan, leikkiä, nameja ja mun täydellisen huomion. En tiedä mitä oon tehnyt väärin.
Jäävissä liikkeissä se kuitenkin taas seurasi niin upeasti ! Ja jäi ilman käsiapuja seisomaan ja kävi maahankin hissinä. Mutta tuo seuraaminen, voi itku ! Noh tänään kokeillaan pitää ihan vapaa kaikesta treenaamisesta, pari ekrtaa kotona otin perusasennon niin ettei koira tiennyt että mulla oli palkintoa edes(röhkivä porsas olli vieressä hyllyllä) ja heti kunnon vauhdikkaasta perusasennosta vapautin ja nakkasin sille sian palkaksi.

Perjantaina on vielä tokotreenit, viimeiset ennen koitosta, josko siellä yrittäisi ihan parin askeleen reipasta seuraamista -> BILEET ja sit taas ihan pieniä pätkiä + käännöksiä. Vähän mä itken jos tää suoritus kaatuu tuohon seuraamiseen sunnuntaina. Kun mä tiedän miten hyvä koira mulla on !

Ei kommentteja: