maanantai 3. tammikuuta 2011

Pikakuvapäivitystä !

Pikainen päivitys täältä kaaoksen keskeltä, elossa ollaan ! ;-)
Nyt on 2010 loppuvuosi mennyt vauhdilla ohi, en edes ehtinyt päivitellä Moskun
kuulumisia vaikka kovasti kaikkea tehtiinkin.

Nyt taas vuodenvaihde on mennyt muutossa, saatiin tosiaan vihdoin suurempi asunto(tämä
on ku palatsi edelliseen verrattuna !) ja melkoista härdelliä tämä on ollut.. Mosku on
ottanut muuton melko chillisti, ainoa mikä sitä on ketuttanut niin se ettei hän saa olla mukana hakemassa
muuttolaatikoita. Herra ilmensi vitutustaan sillä että tuli keittiöön mun viereen kun tiskasin, väänsi paskat lattialle
samalla mua silmiin katsoen. Moskun tapa sanoa että haistakeepa nyt home. ;-) Hän vaan tahtosi auttaa.

Pauketta se ei säikkynyt, ei viimevuonnakaan vaan chillaili tyytyväisenä täällä laatikoiden ja meidän seurana.
Jätettiin kyllä pihaileminen suosiolla pois yöltä vaan käytiin ulkoilemassa alkuillasta.

Tänään alkoi Kannuksessa hallireenit ja huomenna tavoitteellinen toko ! Agilityn jatkoryhmä alkaa
helmikuussa ja kohta haku. Kaikenlisäksi tässä olisi yksi iso suunnitelma tapetilla keväälle, katsellaan ja
ihmetellään.. ;-)

Niin, ja kuvia vielä, Moskun kertomaa;

'Näin me ollaan tokoiltu ! Oon ollu välil vähä sika ku oli tauko muuton takia, mut muute nakinpaloista päätellen oon ollut ihan pätevä harrastuskoira !'































'Sit äiti sanos et mun tassukarvat on ruutulinjan yli. Tää on iha hyvä !'
















'Sit ollaan juostu pihalla ! '
































Pitää vielä loppuun laittaa tämä kuva. Sillä on niin kaunis pää, mun pieni laamaeläin.<3
Alla sit kokokuvaa, tuo selkälinjan köyryys tosiaan johtui lihasjumista, nykyään se seisoo ihan suorasti. Moskulla nyt on ollut karvanlähtö, ihana kun se pitää huolen ettei multa siivoaminen lopu kesken. ;-)





















4 kommenttia:

Tiia ja Arto kirjoitti...

Hyvä Moksuu ;)! Ihana ilme nuissa reenikuvissa.

elinap kirjoitti...

höh, tää ei julkassukaan mun kommenttia :-O

Eli sitä vain, et vastaan tänne sulle siihen keskustelupalstan treffi-juttuun :-)

Mähän en enää asu Kannuksessa, vaan asun Haapajärvellä. Mut mulla on kyllä suunnitelmissa varata tän kevään aikana sellanen päivä et pääsen treffaileen sinne myös mun luokkakavereita, joten olis kiva samalla vaikka nähdä teitäkin! Treenit vaikka hallissa tms? :-)

Saan ajokortin toivottavasti helmikuun puolella, joten joudutaan odotteleen sinne asti :-D Tosin harkinnassa on ilmottautua Kannuksen tokokokeeseen helmikuussa, jos kortti jo löytyy :-)

Unknown kirjoitti...

Hienon näköistä seuraamista!
Onko teillä tulossa kisoja lähiaikoina?

Jaana ja Mini kirjoitti...

Ihanainen Mosku! :) Ja toivotaan että suunnitelmat toteutuvat!